Zerbitzuen Karta
Zerbitzuen Kartak, hain zuzen, Administrazioko erakundeek eurek kudeatzen dituzten zerbitzuei eta horiek eskaintzeko izaten dituzten dokumentuak dira.
Hona hemen Zerbitzuen Kartaren helburuak:
- Erabiltzaileei beren eskubideak erabiltzeko aukera erraztea: tresna honen bitartez, Zerbitzu bati eska diezaioketena eta egiazki Zerbitzutik jasotzen dutena alderatzeko aukera izango dute.
- Kalitatearen etengabeko hobekuntza sustatzea: Zerbitzuaren arduradun diren pertsonei eta langileei baliabideak eta horiek eskain dezaketen kalitate maila modu kontziente, errealista eta objektiboan aztertzeko aukera ematea.
- Erabiltzaileen gogobetetzeari begira Zerbitzuak daukan erantzukizuna agerian uztea.
Zerbitzuen Karta hau, UPV/EHUko Gerenteak onartu du.
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen Karta. 2021 urtea (pdf ,667,57 Kb)
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen kartaren emaitzak. 2019 urtea (pdf ,778,43 Kb)
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen Karta. 2019 urtea (pdf ,3,88 Mb)
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen kartaren emaitzak. 2018 urtea (pdf ,413,14 Kb)
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen kartaren emaitzak. 2017 urtea (pdf ,408,67 Kb)
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen Karta. 2016 urtea (pdf ,2,76 Mb)
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen kartaren emaitzak. 2015 urtea (pdf ,340,30 Kb)
- (Beste leiho bat zabalduko du)Zerbitzuen Karta. 2014 urtea (pdf ,2,57 Mb)